maandag 26 mei 2008

Boek engelse cottages

Ik ben bezig met het bouwen van een miniatuur Tudorhuis schaal 1:12. Om wat inspiratie op te doen was ik mijn verzameling poppenhuis tijdschriften aan het doorkijken en in een engels blad van jaren geleden kwam ik een boek tegen dat me erg leuk leek om te hebben als inspiratiebron voor het interieur van mijn tudorhuis.
Het boek heet: English Cottage Interiors en de auteurs zijn Hugh Lauder en Peter Rauter. Het ISBN nummer is 1-84188-148-1. Het boek is niet meer nieuw verkrijgbaar, maar bij Amazon zijn er wel tweedehands exemplaren te koop. Let wel goed op de prijs, want er worden absurde prijzen gevraagd!!!!
Het is een erg mooi boek met heel veel foto's van engelse cottages die nog niet gemoderniseerd zijn. Dus veel sfeer :-)
Ik ben er in elk geval erg blij mee!!!

Geen opmerkingen: