maandag 9 juni 2008

Indiana Jones

Al vanaf de eerste Starwars film ben ik fan van Harrison Ford.
Ook de Indiana Jones films vind ik erg leuk.
Dus toen de nieuwste Indiana Jones uitkwam moest ik er natuurlijk wel naar toe
En vanavond was het zo ver!!!
HEERLIJK!!!!!!!Echt een lekker ouderwetse avonturenfilm, beetje absurd, maar gewoon heerlijk om naar te kijken, ik heb genoten
Ik ben samen met mijn moeder en broer geweest, André (mijn man) is niet zo dol op dat soort films! Wij waren de enige drie mensen in de zaal!!!!! Oh ja, er was voetbal op tv, zou dat er soms mee te maken hebben gehad???
Toen we terug fietsten kwamen we langs allerlei kroegjes en toen viel het derde doelpunt voor Nederland, een kabaal dat het was!!!!! Ach, waren we daar ook meteen weer van op de hoogte

Geen opmerkingen: