zaterdag 31 mei 2014

Mini hamburgers

Gisteren heerlijk gegeten!!!
Jasper en Mickey (vriend van Jasper) hebben een groot deel van de middag
in de keuken gestaan om voor ons te koken!
En dat was aan de keuken ook wel te zien ;-)
Maar ze hebben alles weer keurig schoongemaakt en opgeruimd!
 
Jasper had met Sinterklaas een kookpakket gekregen voor zelf mini-hamburgers maken
en wij vonden het hoog tijd dat hij dat pakket ging uitproberen!
 
Samen met Mickey heeft Jasper zelf broodjes gemaakt...
 
En de ketchup werd ook helemaal zelf gemaakt.. 
Die was trouwens heerlijk!!!
 
En natuurlijk werden de hamburgers ook zelf gemaakt en gebakken!
 
Ik heb nog nooit zulke lekkere hamburgers gegeten!!! 
Dank jullie wel jongens, voor een heerlijke maaltijd!
 

3 opmerkingen:

trompke zei

Beetje late reactie :-) Maar wat een leuke activiteit en mijn complimenten aan de koks! Heb wel niks geproefd, maar ik geloof je als je zegt dat het lekker was. Ziet er in ieder geval goed uit ;-)

trompke zei

Mag ik vragen wat voor pakket dat was? Lijkt me ook super voor Henk :-)

Margriet zei

Het was zo'n cadeaudoos Hanny, met receptenboekje, prikkertjes, ketchupflesje en uitsteekvormpje. Volgens mij heb ik het bij de Bruna gekocht.