dinsdag 19 augustus 2014

Verjaardag 2014

Jasmijn had voor zaterdag heerlijke hamburger-cupcakes gemaakt
en zondag konden we daar weer van genieten!

Mijn schoonzus en zwager en hun 2 zonen kwamen zaterdag eten
en zij namen voor mij een prachtige bos zonnebloemen mee!

Windlichtje heb ik ook gekregen van schoonzus en zwager.
Statief van André en boekje met ansichtkaarten
die je zelf kan inkleuren van Jasper en Jasmijn.
Ze hadden ook nog een heerlijk ontbijtje voor me gemaakt..
beschuitjes met aardbeien!

De kaartjes die ik heb gekregen. 

Mijn moeder is 's ochtends op bezoek geweest
en van haar kreeg ik een houten bordje waar je to do lijstjes aan op kan hangen
(nu zat er geld onder het klemmetje ;-))

En ook van haar een mooie bos zonnebloemen! 

Vandaag kreeg ik nog een paar kaarten!

Dit was wel de meest originele,
gemaakt door Hanny Tromp!

En een heel lief zelfgemaakt kaartje van Reina Huges 



2 opmerkingen:

Jolande zei

Fijn dat ze je zo in de boter gebakken hebben!

trompke zei

Toch nog een jarig-gevoel? Ja, dat kun je zonder het te vieren ook wel hebben hè? Leuke kado's.