vrijdag 14 augustus 2015

Zomervakantie 2015: Jura - Arbois, Fer à Cheval en Cascades des Tufs

Zaterdag 25 juli zijn we met z'n 4tjes op stap geweest.

Eerst naar Arbois, om bij de Tourist Information wat info te vergaren.

Louis Pasteur heeft in Arbois gewoond,
dus natuurlijk staat er een beeldje van hem :-)


Daarna naar een uitkijkpunt Fer à Cheval.
Prachtig uitzicht over een doodlopend dal.



Picknicken in het bos.

En toen het doodlopende dal in,
naar les Planches en de dichtbij gelegen waterval.



André, Jasper en Jasmijn zijn langs de waterval omhoog geklommen,
maar dat lukte mij niet door mijn gladde schoenen :-(
Daarboven was het ook erg mooi...


Gelukkig was het beneden ook erg mooi.




Ik zag bij de waterval steeds een gele kwikstaart heen en weer vliegen.
Helaas niet gelukt om hem op de foto te krijgen.


1 opmerking:

Jolande zei

Zit ik hier een reaktie te typen is hij ineens weg, pfff
Ik schreef dus dat ik erg van water / watervallen hou en dit ook weer hele mooie foto's vind.
En nu ben ik hier ook weer bij.