zaterdag 8 september 2018

Kringloop 6 september 2018


Vandaag naar een kringloopwinkel in mijn woonplaats geweest
waar ik nog niet eerder geweest was. Nou, als je van echt oude spullen houdt,
dan is het een erg leuke winkel, het leek eigenlijk meer een museum ðŸ˜„
Er waren niet echt veel boeken en de meeste waren ook oud,
maar ik heb er toch nog 2 pareltjes gevonden!
Met het sprookjesboek ben ik echt heel erg blij,
want van die serie heb ik er al twee, eentje al sinds mijn kinderjaren!
Er zijn er zeker nog 2 van die serie, dus ik blijf zoeken ðŸ˜‰
Ik vind vooral de tekeningen, gemaakt door Janusz Grabianski, ontzettend mooi.
Geen slechte buit toch, voor maar 2 euro!



2 opmerkingen:

Jolande zei

Nou dat is toch een leuke buit als het een kringloopwinkel is waar eigenlijk niet zoveel aan is.
Mathilda staat hier ook in de kast.
Bij de kringloop hier zag ik laatst ook een sprookjesboek met tekeningen van Janusz Grabianski, maar ik weet niet meer welke sprookjes dat nou waren.

Margriet zei

Volgens mij heeft hij aardig wat boeken geïllustreerd! Ik ben heel blij met mijn verzamelingetje van 3 :-)