zondag 21 oktober 2018

Kringloop 17 oktober 2018



Een heerlijke boeken zoektocht gedaan bij de kringloop,
samen met mijn moeder!
Als mijn moeder mee is komen we altijd met veel boeken thuis!
Zij kwam met 5 boeken thuis, ik met 7,
maar Nicci French is voor een vriendin en Paolo Giordano
en Paolo Cognetti zijn voor André, dus 4 voor mij 😉
Een dwarsligger lijkt me helemaal niet prettig lezen,
maar je moet alles een keer uitproberen,
dus daarom de dwarsligger meegenomen. 
“De schaduw van de wind” heb ik volgens mij al gelezen,
maar ik had geen idee dat dat een serie was,
dus toen ik net deel 3 vond, heb ik deel 1 ook maar meegenomen.......
en nu kan ik lekker op speurtocht naar deel 2 en 4 😄
Ik ben blij met mijn buit 😊

2 opmerkingen:

Jolande zei

Ik heb 2 keer een dwarsligger gelezen; voor het eerst en voor het laatst :-) vind het waardeloos.
Is er nog ruimte op dat plankje in je boekenkast dat je toendertijd leeggemaakt hebt, of heb je er inmiddels boekenkasten bij hahahaha

Margriet zei

Hahahaha, ik ben de boekenkast steeds aan het reorganiseren! En daar ben ik heel erg goed in! Boven heb ik heel veel tijdschriften weggedaan, dus daar kan een voorraadje boeken naar toe die ik voor mijn minibieb of voor andere minibiebs wil bewaren. Ik moet dus van mezelf wel plek er voor kunnen maken, anders mag ik niks meer kopen ;-)