donderdag 1 november 2018

Boekhandel en kringloop 31 oktober 2018

Ik vond dat ik wel een cadeautje voor mezelf mocht kopen van mijn eerste loon 😄
Een kennis gaf me de tip dat bij de 2e-handsafdeling van de boekhandel
het boek “Het spel van de engel” van Carlos Ruiz Zafón lag.
Ik had deel 1 en 3 al, dus nu hoef ik alleen deel 4 nog 😊
Ik zag er ook nog “Spotgaai” liggen van Suzanne Collins
en die serie heb ik nu ook compleet!



Het was heerlijk weer voor een wandeling........naar de kringloop 😄
Maar ik geloof dat ik de kringloop uitgeput heb.....
alle interessante boeken zijn op! 
Vond wel bij de Engelse afdeling een leuke pocket
die ik door het onderwerp en het kaft niet kon laten liggen!!! 😊


1 opmerking:

Jolande zei

Wat leuk dat de boekwinkel een tweedehandsafdeling heeft, dat heb ik hier nog nooit gezien.
Van de zomer zag ik er eentje in Amerika, daar heb ik toen een boekje van Kerrie Smith gekocht.
De Spotgaaiserie staat hier ook kompleet in de kast, net als de dvd's.