zaterdag 1 december 2018

Kringloop 1 december 2018

Vandaag voor het eerst weer lopend naar de kringloop geweest
en dat viel best nog tegen, zeker op de terugweg LOL
Toch wel balen dat je conditie na anderhalve week griep
gewoon weer op niveau 0 zit :-(

Maar ik heb wel een geweldige buit!!!

Ik ging voor een kerstboek, want dat heb ik nodig voor een kerstknutsel.
Maar ik vond ook nog "De boekendief" die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond
en een boek van Joe Hill, een zoon van Stephen King, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Verder "Het meisje met negen pruiken" en dat is het boek dat vooraf gaat aan een boek dat ik woensdag heb gekocht, nu kan ik ze mooi op volgorde lezen!
"De schaduw van de wind" heb ik al, maar ja, dit is weer de hardcover ;-)



3 opmerkingen:

Jolande zei

Ook hier is het een leuke buit.
Fijn dat je nu weer opgeknapt bent, ik hoor van meer mensen in Nederland dat ze griep hebben, heerst vast.
Ben heel benieuwd wat voor kerstknutsel je gaat maken, ga je nog een December Daily doen dit jaar?

Jolande zei

vinkje

Margriet zei

Ja, ik ben al weer bezig met een DD. Doe het wel simpel deze keer, want ik heb geen tijd en zin in al te ingewikkeld ;-)
De kerstknutsel is voor een boekenswap waar ik aan mee doe! Laat ik over een paar weken wel zien.