donderdag 20 december 2018

Kringloop 19 december 2018

Vandaag weer naar de kringloop gelopen
en 3 (hopelijk) leuke boeken meegenomen 😉
”De wereld van professor Caritat” van Steven Lukes - ik kon er niet veel over vinden,
maar op de kaft staat dat het de tegenhanger van “ De wereld van Sofie” is
en dat maakte mij wel nieuwsgierig.
“Zomerwoud” van Linda Dielemans is een jeugdboek
dat speelt in de prehistorie en het leek me wel leuk.
“De vrouw van de tijdreiziger” van Audrey Niffenegger sprak me door de titel erg aan.
Ik ben wel geboeid door tijdreizen,
maar ben wel bang dat het alleen in boeken en in films/series kan 😉



2 opmerkingen:

Jolande zei

Bewaar je nou al die boeken of doe je ze na het lezen weer weg.
Hoe gaat het eigenlijk met je minibib?

Margriet zei

Met de minibieb loopt het niet echt vaart, maar ik heb ook nog steeds geen reclame er voor gemaakt. Komt nog wel een keer. De meeste boeken doe ik weer weg, anders krijg ik echt een probleem LOL