zondag 30 december 2018

Kringloop - 29 december 2018

De rest van het gezin ging vanmiddag schaatsen (zij liever dan ik 😉)

en toen voelde ik me een beetje zielig en alleen. 😢

Tja, wat ga je dan doen..........naar de kringloop natuurlijk!
En ik ben zo blij met mijn buit! 
2 boeken van Kate Morton, “De vergeten tuin” en “De vergeten brief”.

Ik vind haar boeken erg leuk om te lezen, dus dit was een geweldige vondst 😊
En toen zag ik ook nog “De maneschijn sonate” van Corina Bomann liggen!
Ik vind haar boeken iets minder leuk dan die van Kate Morton,

maar voor 1 euro kon ik het toch niet laten liggen 😄.

Toen ik naar huis fietste regende het pijpenstelen,

dus ik kwam kletsnat thuis, maar nu zit ik lekker in mijn warme joggingbroek

met een kop koffie en een plak cake te genieten van mijn nieuwe boeken 💕

De kaften zijn ook zo mooi!!!




2 opmerkingen:

Jolande zei

Ik ben hier eigenlijk nooit alleen in huis, dus de momenten dat dat voorkomt (zoals van de week een hele dag!!!) voel ik me verre van zielig, maar gelukkig dat jij jezelf op kon vrolijken door de kringloop te bezoeken en weer leuke boeken vinden.

Margriet zei

Ik voelde me niet zo heel erg zielig hoor, ik zocht gewoon een excuus LOL