dinsdag 5 februari 2019

Kringloop 2 februari 2019


Zaterdag onverwacht een 2ehands-dagje 😄
Vanmorgen met vriendin Hanny naar een 2ehands hobbymarkt in Drachten geweest

en daar wat leuke stempels op de kop getikt!
Daarna wou Hanny eigenlijk nog wel even naar een kringloop toe,
dus zijn we naar Gorredijk gereden!

Mooie kringloop daar en ik heb 3 boeken gekocht.
Toen naar Hoornsterzwaag naar een kringloop/outlet.

Was qua kringloop niet heel geweldig,
maar ik vond er wel een sprookjesboek met tekeningen van Janusz Grabianski 🥰 
Dit is mijn vierde sprookjesboek met zijn prachtige tekeningen!

Daar ook nog een ander boek gekocht!
Toen nog door naar Oosterwolde en daar 2 kringlopen bezocht,


maar daar helaas niks leuks meer gevonden.
Maar wat een superdagje!
En toen ik thuis kwam was er ook nog een boek geruild bij mijn minibieb,


dus dat is ook helemaal toppie 😄
Dank je wel Hanny, ik heb er echt van genoten! 






😘

1 opmerking:

Jolande zei

Voor zoveel kringloopwinkels een bescheiden, maar wel hele mooie buit.