zondag 17 maart 2019

Kringloop 14 maart 2019 en boeken cadeau gekregen

Ik wou donderdag zo graag even naar de kringloop ,

maar het regende echt pijpenstelen 😱
Toch gegaan en helemaal doorweekt weer thuis gekomen,


maar wat ben ik gelukkig met mijn buit 🥰
Ik zit nu weer lekker droog en warm, kop koffie bij de hand,

te genieten van mijn stapel boeken 😄


Ik vond 2 Stephen King boeken, “De buitenstaander” (hardcover!)
en “It” (in de versie die ik wou, dus niet met die enge clown op de zijkant 🤣),
dus toen was mijn dag eigenlijk al goed.
Maar verder vond ik ook nog “Publieke werken” van Thomas Rosenboom,
“Septemberlichten” van Carlos Ruiz Zafón,
“Het kleine meisje van meneer Linh” van Philippe Claudel,
“De doemspreuktrilogie” van Cliff McNish
en een gedichtenbundel van Aracsas, “Florence in the rain”.
Die laatste heb ik gekocht voor de Hebban Challenge,
want in april moet je iets lezen buiten je comfortzone!
Nu lees ik bijna alle genres wel, maar poëzie lees ik niet!
Terwijl ik op de middelbare school gedichten ontleden altijd erg leuk vond.

Het boekje ziet er trouwens ook superleuk uit, dus het wordt vast geen straf om het te lezen 😉
Het oude boek wordt gesloopt, daar maak ik een journal van 😊

en het lijstje is voor een superschattige foto van Jasper als baby’tje.


Mijn moeder en broer kwamen gisteren bij ons eten
en kijk eens wat voor leuks ze voor me meenamen 😄
Nicci Gerard - “Het weerzien” en Arthur Japin - 
“De zwarte met het witte hart” kreeg ik van mijn moeder.
Bruce Chatwin - “Zwarte heuvels”, Bernhard Schlink - “De voorlezer”,
Annie M. G. Schmidt - “Minoes” en Bernlef - “De pianoman” kreeg ik van mijn broer 🥰
Kreeg ook nog mooie bloemetjes voor buiten.




Geen opmerkingen: