zaterdag 23 maart 2019

Kringloop 21 maart 2019

Ik zou donderdag eigenlijk naar het Boekenfestival in Leeuwarden.
Ben er nog nooit geweest, dus was best wel nieuwsgierig,
maar uiteindelijk heb ik toch besloten om niet te gaan. ðŸ¤”
Ik bedacht me dat wat ik leuk vind aan boeken kopen,
vooral de speurtocht naar mooie exemplaren bij de kringloop is
en de blijdschap als ik weer iets speciaals heb gevonden! ðŸ¥°
Waarschijnlijk krijg ik dat gevoel van zo’n boekenfestival veel minder.
Dus i.p.v. Leeuwarden, vandaag weer een bezoekje aan de plaatselijke kringloop gebracht
en wat ben ik weer goed geslaagd ðŸ˜„
Cornelia Funke, rozen en een labyrint én een pratende kat.......
dat kan je toch niet laten liggen, alleen om de kaften zou je ze al meenemen ðŸ¤£
En omdat ze op het boekenfestival ook hobbyspullen hebben,
heb ik ook nog een super handig klein snijmachientje van Fiskars gekocht,
nu vind ik het helemaal niet erg meer dat ik niet ben geweest ðŸ’• ðŸ˜‰


Geen opmerkingen: