donderdag 30 mei 2019

Kringloop 27 mei 2019

Ojee, er was weer veel te veel leuks bij de kringloop 🤣
“De Amerikaanse prinses” van Annejet van der Zijl is voor mijn moeder,
dus die telt eigenlijk niet mee! 😉
Van Joanne Harris heb ik al veel meer boeken,
dus het was erg leuk om 1 te vinden die ik nog niet heb.
“De zoetheid van perziken”, het vervolg op “Chocolat” en “Rode Schoenen”.
“De poppenspeler” van Joanne Owen.....geen idee, maar het speelt in Praag
en daar wil ik heel graag een keer naar toe! 😊
Roald Dahl’s “Over en sluiten” hoor natuurlijk bij mijn Roald Dahl verzameling
en de biografie van Miss Marple van Anne Hart past natuurlijk perfect
in mijn Agatha Christie-jaar 💕
En met de 2 Engelstalige Stephen King’s ben ik ook erg blij,
want ik wil zijn boeken heel graag in de originele taal lezen.



Geen opmerkingen: