zondag 18 augustus 2019

De Boekenkraam

Toen ik 9 augustus thuis kwam van vakantie lag er een pakketje

van de Boekenkraam op me te wachten 😊

Bij de Boekenkraam verkopen ze o.a. boeken die licht beschadigd zijn of uit de ramsj,
goedkoper dan normaal in elk geval!
Vlak voor dat we weg gingen vertelde een kennis dat Citadel van Kate Mosse

daar in de uitvoering die ik graag wou te koop was.
Ik heb eventjes getwijfeld, maar al snel besloot ik
dat ik wel een vroeg verjaardagscadeautje verdiend had
en uiteindelijk heb ik 3 boeken van mijn verlanglijstje besteld 🤣

Citadel dus!

En “De lessen van Loki” van Joanne Harris
en “Het labyrint der geesten” van Carlos Ruiz Zafón, die serie heb ik nu ook compleet 💕

In het stofomslag van Het labyrint der geesten zit helaas een scheur,

maar voor de rest zien de boeken er nog perfect uit.


1 opmerking:

Jolande zei

Dat is nog eens leuk thuiskomen, beter dan allemaal rekeningen :-)