zondag 27 oktober 2019

Kringloop 25 oktober 2019


Ik liep vrijdagdoor het winkelcentrum richting de kringloop,
toen ik opeens vriendin Hanny Tromp naar me zag zwaaien 😄
Toen zijn we dus maar gezellig met z’n tweeën naar een hobbywinkel
en 3 kringloopwinkels gegaan (met de auto).
En deze keer vond ik wel weer heel veel moois 🤣
De mooiste vondst is het sprookjesboek met sprookjes uit 1001 nacht,
van deze serie heb ik al 4 andere sprookjesboeken, 1 al uit mijn jeugd 💕
Ik vind de tekeningen van Janusz Grabianski echt prachtig!
Ik mis nu volgens mij nog 1 van deze boeken, namelijk Sprookjes van Hauff.

De rest van mijn buit is een Agatha Christie die ik nog niet heb, “Het derde meisje”.
Voor mijn zoon Jasper een boek over WOII, daar is hij erg in geïnteresseerd.
Van Jostein Gaarder “Het sinaasappelmeisje”, van Jenna Blum “Het familieportret
en van Astrid Lindgren “Alle verhalen”.
Ik ben weer heel erg blij 🥰



Geen opmerkingen: