zondag 6 oktober 2019

Kringloop 4 oktober 2019

Afgelopen vrijdag is kringloopwinkel Hart in Friesland open gegaan op de nieuwe locatie!
Natuurlijk ben ik meteen op boekenspeurtocht gegaan (samen met Jasmijn) en oooooh, wat een buit ðŸ¤£
De Boekendief en Gevangen zijn vervangexemplaren,
maar die andere 10 moeten dus wel een plekje vinden in de kast 
2 boeken van Roald Dahl die ik nog niet had, “De tovervinger” en “Daantje, de wereldkampioen”.
Van Paul Biegel vond ik “De Kleine kapitein” en van Tonke Dragt “Ogen van tijgers”.
2 van mijn favoriete schrijvers uit mijn jeugd.
Het zwarte boek is een boek over Lord of de Rings, die wou Jasmijn wel graag hebben.
Het boek van Rien Poortvliet met kabouterliedjes past mooi bij de andere kabouterboeken die ik heb.
“Rode sneeuw in december” van Simone van der Vlugt vind ik een prachtig verhaal,
erg leuk dat ik het nu in de kast kan zetten ðŸ’•
Het boek “Nacht” van Elie Wiesel lijkt me heel indringend
en “ik omhels je met duizend armen” van Ronald Giphart lijkt me wel interessant,
nog nooit iets van hem gelezen!
En ik heb de laatste vijfling van Agatha Christie die ik nog niet had gevonden.
De dvd Notebook zat nog in plastic (dus helemaal nieuw) en wou Jasmijn graag hebben.
Het witte ratje had ik in handen gehad toen ik hielp met inpakken eerder deze week
en ik was meteen verliefd ðŸ’• 
Gelukkig zat hij geduldig op me te wachten vandaag
en ik vond zelfs nog een lief vriendje voor hem.
Alles bij elkaar was 13 euro, toch niet gek!
En nu de boekenkast maar weer gaan reorganiseren ðŸ¤£




Geen opmerkingen: