zondag 3 november 2019

Utrecht/Amsterdam 30 oktober 2019

Woensdag heerlijke dag gehad in Utrecht en Amsterdam 💕
In Utrecht moest ik mezelf voor anderhalf uur vermaken,
dus toen heb ik eerst 2 boeken gedropt bij de Boekwissel (soort minibieb) op het Centraal Station.
(Op de terugweg nog even gekeken en toen waren beide boeken al weg 👍🏻)
Daarna doorgelopen naar de kringloopwinkel De A.R.M. op de Oudegracht 247
en me daar prima vermaakt op de boekenafdeling 😄
Niet eens veel gekocht 😱
Voor mezelf maar 1 Stephen King boek, het 2e deel van de Donkere Toren serie
en dat is ook nog eens een vervanging voor een kleine pocket die ik heb.
De 2 andere boeken, van Robin Hobb, zijn voor Sjouwke 😉
Na Utrecht zijn André en ik doorgereden naar Amsterdam,
waar we het Rijksmuseum hebben bezocht.
Natuurlijk een bezoekje aan de mooie bibliotheek gebracht én de poppenhuizen bekeken.
‘s Avonds lekker gegeten bij een Italiaans restaurant
en toen naar de voorstelling “Lazarus” in het DeLaMar theater.
Wauw, wat een mooie voorstelling en wat konden de acteurs geweldig zingen!
We vonden het prachtig 😊
Om half 1 ‘s nachts waren we weer thuis 😴








Geen opmerkingen: