zondag 26 januari 2020

Kringloop 8 januari 2020

Op 8 januari liep ik naar de kringloop en toen ik vlakbij was
kreeg ik opeens zo’n voorgevoel dat dat niet mijn dag zou worden 🥺
Nou.....de pot op met voorgevoelens, want ik ben met 8 Stephen Kings thuisgekomen 🤣
Carrie, Christine, Danse Macabre en Firestarter had ik nog niet 💕
Dichte Mist heb ik in een Engelse bundel zitten, maar ja.....deze Nederlandse versie is ook leuk!
The Green Mile vind ik zowel als film en als boek geweldig
en nu wil ik hem nog eens lezen in het Engels 😄
En De Donkere Toren serie probeer ik ook in het Engels compleet te krijgen.
In het Nederlands heb ik ze al 2 keer gelezen, dit jaar misschien dan in het Engels?
En er staan illustraties in.....tja, dan kan ik ze zeker niet laten liggen 😍





1 opmerking:

Jolande zei

Ik knipper 2 keer met mijn ogen en er staan alweer tig kringloopvondsten posts :-)
Die tekeningen zijn prachtig.