maandag 10 februari 2020

Kringloop 3 februari 2020

Vanmiddag weer even lekker rondgeneusd bij de kringloopwinkel 💕
Kwam met 3 boeken thuis. “Het (buiten)gewone leven van Frank Derrick, 81 jaar” van J. B. Morrison leek me wel grappig. Ik vond de dagboeken van Hendrik Groen ook erg leuk!
Uit jeugdsentiment heb ik het Marten Toonder boekje meegenomen.
En “The very best of Monty Python” heb ik gekocht voor Jasper die Monty Python erg leuk vindt,
maar ook André en ik zijn fan 😄
Verder nog een glas voor Jasper omdat ik zijn lievelingsbeker kapot heb gemaakt 😢 en een leuk alfabetspel om mee te knutselen. Het sprookjeskwartet heb ik helaas al.



2 opmerkingen:

Jolande zei

Dat is weer een prima buit.
Nou dan heb je toch weer een kwartet om mee te knutselen, dat is ook altijd leuk, alleen heb jij geen tijd meer om te knutselen met al dat lezen en kringlopen ROFLOL

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.