woensdag 11 maart 2020

Kringloop 7 maart 2020 en cadeautjes Rob

Heb mezelf even verwend bij de kringloop 😊
2 boeken en 5 films!
Laatst Paddington 2 gezien (erg leuk),
dus nu wou ik ook wel eens wat verhaaltjes over die beer lezen 😄
En “Hoe ik Hitlers getuige werd” van Peter Keglevic leek me wel een leuk boek.
2x Austin Powers.....eigenlijk gewoon te erg, maar daardoor toch wel weer grappig,
Finding Neverland is gewoon lekker genieten,
Little shop of Horrors is echt een geweldige film die iedereen gezien moet hebben
en The ciderhouse rules vond ik een geweldig boek, dus ben wel benieuwd naar de film.


Mijn broer Rob had 's middags ook nog cadeautjes voor mij 💕
In Amsterdam vind je nog wel eens wat leuks bij het grofvuil 😄👍🏻
2 Anton Pieck prentjes, die ik misschien wel in een journal ga gebruiken,
maar eerst mogen ze zo even ergens staan.
En een oud postzegelboekje met oude postzegels en heel veel sigarenbandjes 😍
Ik kan me nu wel voorstellen dat mensen die dingen spaarden, er zitten echt hele mooie bij!

1 opmerking:

Jolande zei

Wat een geweldige buit en kadootjes.