zondag 19 april 2020

Kringloop 7 april 2020


4 weken was ik niet bij de kringloop geweest door de Corona Lockdown 😢
Maar begin april kon je je opgeven voor “Personal Shopping”,
dus dat heb ik natuurlijk meteen gedaan!
Met een heel klein groepje mensen mag je 1 uur lang winkelen 😄
Kennelijk was ik de enige boekenliefhebber,
want ik heb heerlijk rustig alle boeken kunnen bekijken
en ik voelde me veiliger dan in de supermarkt 👍🏻
Natuurlijk heb ik ook een paar boeken meegenomen 😉
Mijn mooiste vondst is het boek van Edith Holden, “The Country Diary of a Edwardian Lady”.
Daar was ik al zo lang naar op zoek 💕
“Carrie” van Stephen King is een vervanging voor een lelijker exemplaar dat ik al heb.
“Frankenstein” van Mary Shelly is een klassieker die ik nog steeds niet gelezen heb! 
“De kinderbarak” van Valentine Goby lijkt me een boeiend boek.
En “Wat niemand ziet” van Martijn Niemeijer lijkt me wel een leuk kinderboek.
Het bloemenkwartet heb ik al, maar het is zo mooi,
dat kon ik niet laten liggen voor 50 eurocent 😄

Geen opmerkingen: