zondag 14 juni 2020

Kringloop 4 juni

Voor het eerst sinds maanden weer eens lopend naar de kringloop gegaan, maar helaas doet mijn voet nog steeds pijn na een stukje lopen 😢
Misschien toch maar weer investeren in nieuwe wandelschoenen.
Maar goed, heb wel weer wat leuks gevonden! 😉
“Emma” van Jane Austen wil ik toch wel eens een keer lezen. Hopelijk komt het er nu van. “Het geheime dagboek van Adriaan Mole 13 3/4 jaar” van Sue Townsend heb ik volgens mij ook nog nooit gelezen. Daar ga ik maar meteen in beginnen denk ik! En mijn mooiste vondst......” de bende van Anansi” van Neil Gaiman, 1 van mijn favoriete schrijvers 💕


1 opmerking:

Jolande zei

Ojee begin je ook met je voeten? Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat.
Ik ben wel eens achter echte stevige wandelschoenen aan geweest, maar ik kan er echt niet op lopen.