zondag 5 juli 2020

Kringloop 3 juli 2020

Zo nu en dan kom ik thuis van de kringloop met boeken die qua kleur mooi bij elkaar passen 😄
Meestal merk ik dat pas thuis, als ik ze op de foto zet en ik vind dat altijd wel heel erg leuk.
Deze keer viel mijn keus op 3 gele boeken!
Als eerste zag ik “De evolutie van Calpurnica Tate” van Jaqueline Kelly.
Kijk toch naar dat kaft 💕
Dat was de belangrijkste reden om het mee te nemen, maar ook de achterkant sprak me aan.
“Igraine zonder vrees” van Cornelia Funke staat hier al in de boekenkast, maar als afgeschreven bibliotheekboek en ik hou toch wel van mooie boeken in de kast 😉
Als Harry Potter fan kon ik dit boekje van David Colbert, “The magical worlds of Harry Potter” ook niet laten liggen 😄



1 opmerking:

Jolande zei

Grappig die bij elkaar passende kleuren. Er zijn mensen die hun boekenkasten op kleur gesorteerd hebben, wat leuk is om te zien maar me best onhandig lijkt.
Igraine zonder vrees staat hier ook in de boekenkast.