vrijdag 7 augustus 2020

Boeken Rob en kringloop 5 augustus 2020

Superleuk toch dat broerlief, precies weet waar hij me een plezier mee doet
Deze twee Marten Toonder boeken vond hij in een minibieb in Amsterdam


Voor mijn doen best een bescheiden buit bij de kringloop gekocht 😉
“Publieke werken” van Thoma Rosenboom had ik al,
maar dit is een hardcover en er staan foto’s in 😊
2 weken geleden heb ik de film Phantom of the Opera gekocht (en meteen gekeken),
ik vind dat zo’n mooie musical 💕
Maar het leek me ook wel eens leuk om het boek te lezen waarop de musical gebaseerd is
en laat ik hem nou vandaag toch al tegenkomen 😄
“Het spook van de Opéra” van Gaston Leroux.
En de dvd Inkheart 💕 Prachtige boeken en mooie film 😊

1 opmerking:

Jolande zei

Leuk dat je broer die twee boeken voor je heeft gevonden.
En je eigen vondsten bij de kringloop zijn natuurlijk ook helemaal leuk.