zondag 30 augustus 2020

Kringloop 19 augustus 2020

 Na twee weken weer eens een kringloop-ochtendje gedaan.

2 winkels.......6 boeken 😄
“Het grote boek van Kiki” van Amy Hest & Jill Barton is jeugdsentiment voor mijn dochter. 3 van de verhalen hebben we als losse prentenboeken en die vond ze vroeger echt prachtig. Deze verzamelbundel hou ik zelf of zij krijgt het later mee, dat vechten we dan wel uit 😉
“Nachtverhaal” van Paul Biegel gaat over een kabouter die in een poppenhuis woont. Ik ben dol op poppenhuizen en kabouters, dus die moest mee natuurlijk.
“Wat niemand weet” van Tonke Dragt kan mooi bij mijn verzameling van haar boeken. Voor 40 cent kon ik het niet laten liggen!
“HhhH” van Laurent Binet heb ik al vaker in handen gehad, maar deze mooie hardcover versie heb ik dan toch eindelijk maar meegenomen.
“Rode schoenen” van Joanne Harris heb ik al in een andere uitvoering, maar deze past mooi bij “De aardbeiendief” die ik maandag op mijn verjaardag heb gekregen.
“Marathonloper” van Abelkader Benali is een cadeautje voor
Wieger Prins
die een halve marathon wil gaan lopen 🏃🏼‍♂️
Ik was ook nog op zoek naar een groot dienblad waar het aquarium op zou passen. Thuis dacht ik dat deze net te klein was,maar het past perfect 👍
Het kleine dienblaadje vond ik zo schattig, voor 20 cent kon ik die niet laten liggen 😄




1 opmerking:

Jolande zei

De boeken heb je inmiddels vast al uit ;-) en het Halloween dienblad blijf ik prachtig vinden, zonde om er een aquarium op te zetten.