zondag 27 september 2020

Kringloop en minibiebs 23 september 2020

Oeps, mezelf een beetje laten gaan vandaag 🤣
Ik moest even naar de huisarts vandaag ivm mijn vinger (nog 9 dagen en dan mag de spalk er af!) en natuurlijk ben ik daarna naar de kringloop gefietst! Op de Stationsweg 225 heb ik nog wat boeken achtergelaten bij de Minibieb en zo leuk, ietsje verderop kwam ik nog een Minibieb tegen, op de Oudeweg! Daar vond ik een bundel met verhalen van Edgar Allan Poe, maar die bleek ik al in de boekenkast te hebben staan 😄
Toen door naar de kringloop waar ik 5 boeken heb gekocht 🤭
“Thomas en de laatste draken” van Cornelia Funke heb ik laatst al gelezen, maar mag bij mijn verzameling Funke-boeken 💕
“De reis van de Beagle” van Charles Darwin lijkt me heel erg boeiend!
“Pekingeend bij nacht” van Sylvia Witteman is vast weer heel erg leuk.
En “As in tas” van Jelle Brandt Corstius lijkt me ook wel grappig.
Bij de kringloop kwam ik vriendin
Hanny Tromp
nog tegen, dus even een tijdje staan kletsen 😄 De kringloop begint voor bij een ontmoetingsplaats te worden 😂
Er mist ook nog een boek op de foto! “Het vlinderkistje” van Santa Montefiori. Ik wist dat Annie de Groot die graag wou hebben, dus die heb ik voor haar gekocht en meteen langs gebracht 😊
Uit haar Minibieb de Drait heb ik nog 2 boeken van Clem Martini meegenomen, “De aanval” en “De pest”. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ze lijken me wel leuk. En ik heb bij Annie nog een leuke boekenlegger uitgezocht 💕
Oja, bij de kringloop ook nog 2 legpuzzels gekocht! Die van Monet was zelfs nog geseald.







1 opmerking:

Jolande zei

Weer een geweldige buit.
Wat gezellig dat je Hanny tegenkwam.
En grappig dat je het over het vlinderkistje hebt, dat heb ik net op mijn nachtkastje gelegd om te gaan lezen nu mijn boek van 500 pagina's eindelijk uit is.