zondag 22 november 2020

Kringloop 10 november 2020


Oeps! 
Heb me een beetje laten gaan bij de kringloop!
“Joyland” en De beproeving” van Stephen King zijn vervangende exemplaren.
“Ik ben pelgrim” van Terry Hayes wil mijn man graag nog lezen.
“Pinokkio” van Carlo Collodi lijkt me leuk en heeft mooie illustraties.
En dan nog 9 “De kat die......” boekjes van Lillian Jackson Braun.
Volgens mij heb ik ze allemaal al eens een keer gelezen,
maar dit zijn van die heerlijke boekjes voor tussendoor 
En alles bij elkaar heeft me maar 7 euro gekost 

4 opmerkingen:

Jolande zei

"Oeps I did it again" lol
Nou ja, er zijn ergere dingen om je te laten gaan.

Jolande zei

Ik sta trouwens steeds weer versteld over hoe weinig alles kost bij jullie, voor die prijs heb ik, als het mee zit, 2 boeken.

Margriet zei

die lage prijs is soms ook wel té verleidelijk!

Jolande zei

Dat kan ik me helemaal voorstellen, in het tweedehands boekwinkeltje in Parijs lag de prijs ook een stuk lager dan hier in de kringloop en als de wereld normaal was gebleven had ik vast met veel meer boeken terug gekomen dan nu :-)
Maar ik en nu wel blij dat ik me toen ook wat heb laten gaan, want ik heb nog steeds leesvoer :-)