zondag 22 november 2020

Kringloop 20 november 2020


Perfect weer vandaag om even naar de kringloop te lopen 😊
Ik was eerder deze week ook al een keer samen met Jasmijn geweest en toen hebben we kerstbekers en de dvd Hugo meegenomen
Vandaag vond ik 2 mooie boeken!
“De dochter van de klokkenmaker” van Kate Morton heb ik al gelezen, maar wil ik ook in de boekenkast hebben staan
“Dreiging over Sanctaphrax” van Paul Stewart en Chris Riddell heb ik meegenomen omdat ik Riddell’s tekeningen zo mooi vind
Dit is het 3e deel van een serie, maar er staat op het boek dat je het ook als afzonderlijk verhaal kan lezen, dus dat ga ik dan maar doen
(update, vond de andere delen bij een bibliotheek ergens anders in het land, dus meteen maar aangevraagd. Klein voordeeltje van werken bij de bieb.....dat kost mij niks extra!)





Onderstaand boek heb ik al eerder gekocht bij de kringloop,
maar is er tussendoor geglipt, dus helemaal vergeten te noteren!
Ik denk ergens vorige week LOL




 

1 opmerking:

Jolande zei

Ik vind Hugo echt zo'n film voor in deze periode.
De bekers zien er vrolijk uit.
Handig dat je kunt zien wat er in andere bibliotheken voor boeken zijn en dat het laten komen je niets kost.
En dat er een boek tussendoor schiet verbaast me niets, zoooooveel boeken lol