woensdag 4 november 2020

Kringloop 28 september 2020

Vanmiddag weer lekker even wezen ontspannen bij de kringloop
Gelukkig was ik op de fiets, want de 4 boeken die ik mee naar huis nam waren best zwaar!
Met “Het Puttertje” van Donna Tart ben ik heel blij, want ik wil de film graag zien, maar eerst wil ik het boek lezen
“Jane Austen, een leven” van Claire Tomalin is een biografie van Jane Austen. Als mijn “Stephen King jaar” is afgelopen (ik ben bang dat dat wat langer dan een jaar gaat duren!) ben ik van plan een klassiekers-jaar te gaan houden en dit boek mag daar dan ook bij, als aanvulling op alle Jane Austen boeken die ik al verzameld heb!
“Het mysterieuze horloge” van Davide Morosinotto heb ik al gelezen (leuk jeugdboek!), maar ik kon het niet laten liggen! Het is als nieuw en ik ga het vast nog wel een keertje lezen.
“Een eiland in zee” van Annika Thor gaat over 2 joodse zusjes uit Wenen die in de Tweede Wereldoorlog naar Zweden worden gestuurd. Het lijkt me wel een mooi jeugdboek!




1 opmerking:

Jolande zei

Mooie buit.
Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat lezen in je klassiekers jaar.