woensdag 4 november 2020

Kringloop 3 november 2020

Ik heb een paar dagen in de lappenmand gezeten, maar vandaag ging het gelukkig weer goed en het mooie weer lokte zo, dat ik het niet kon laten om even op de fiets naar de kringloop te gaan
Ik vond 2 leuke boeken! “Man en muis” van Paul Biegel is alleen al leuk door alle grappige tekeningetjes van muizen die in de tekst verwerkt zijn.
“Ik verzin dit niet” van Sylvia Witteman is het zoveelste boekje van haar dat ik bij de kringloop kocht, het zijn echt heerlijke tussendoortjes
Ik ben al lang geleden gestopt met het kopen van Suske en Wiske’s, maar deze “Fata Morgana” over de Efteling heb ik toch maar meegenomen. Mijn dochter en ik zijn allebei dol op de Efteling, dus dan is zo’n strip altijd leuk! En het Efteling kaartspel paste er mooi bij





1 opmerking:

Jolande zei

Fijn dat je weer opgeknapt bent.
Ik ben een paar jaar geleden ook gestopt met Suskes en Wiskes te kopen, maar die van de Efteling heb ik uiteraard wel.
Dat kwartet ziet er ook leuk uit.