zondag 2 mei 2021

Kringloop 30 april 2021


Vanmorgen bij 4 kringloopwinkels geweest
Bij 3 heb ik wat gekocht!
Een oud boek waarbij ik meteen verliefd werd op het kaft  
Het heet “Van hoepelrok tot pruikentooi” en is samengesteld door Prof. Dr. A. A. van Schelven.
“De verdelgingsoorlog” van Stephen Donaldson, deel 2 van de kronieken van Thomas Covenant.
Vorige week kocht ik deel 1
“Verzin toch eens een list” van Marten Toonder.
De andere boeken zijn voor Martien; “Duizend schitterende zonnen” van Khaled Hosseini,
“De ontdekking van de hemel” van Harry Mulisch, “Ritueel” van Isa Maron
en “Het teken van drie” van Stephen King.
Verder heb ik nog een klein beertje (3 cm) geadopteerd omdat hij me heel verdrietig aankeek.
Hij stond daar al een tijdje vertelde hij me omdat niemand hem mooi vindt met maar 1 oortje  
Toen kon ik hem natuurlijk niet laten staan. En ik kreeg hem nog gratis mee ook


KringloopBeertje vertelde dat hij zich eigenlijk meer een molletje voelde
Moet kunnen natuurlijk, dus na een kleine ingreep is hij nu een molletje  





1 opmerking:

Jolande zei

Zo 4 kringloopwinkels in de buurt, dat is veel zeg.
Ik vind het hoepelrokboek er heel sprookjesachtig uitzien.
Het molletje is schattig.