zondag 13 juni 2021

Kringloop 8 juni 2021

 


Vandaag was het heerlijk weer voor een fietstochtje, dus ik ben langs 3 minibiebs gefietst
en geëindigd bij de kringloop
Bij de minibiebs heb ik 5 boeken geruild.
Meegenomen heb ik “Buiten adem” van E.A. Poe, “The Prime of Miss Jean Brodie” van Muriel Spark, “De pianoman” van Bernlef, “De grote wereld” van Arthur Japin en “De Indië trilogie” van Tomas Ross.
Bij de kringloop kwam ik nog 2 boeken van Marten Toonder tegen en “Het lastpak” van Henk Hardeman, een Bommelboek in de stijl van Toonder geschreven.
Verder nog “De Rode Pimpernel” van Baronessen d’Orczy
en “De droom van de leeuw” van Arthur Japin.
Ook vond ik 3 ongebruikte postzegelalbums! 1 er van zit zelfs nog in plastic.
En mijn oog viel op een heel lief vaasje met parelmoerkleuren Het vaasje is 11 cm hoog.


Met een roos uit mijn moeders voortuin!



1 opmerking:

Jolande zei

Volgens mij is het bij jou bijna altijd wel weer voor zo'n fietstochtje ;-)