vrijdag 22 februari 2019

Kringloop 21 februari 2019


Ik geef de schuld aan Facebookvriendin Annie hoor! 🤣
Zij stuurde me een berichtje van een verkoopschuur (De Skuorre) hier in Drachten. Ik dus vanmorgen met mijn moeder en Jasmijn er naar toe!
Ik vond er 2 boeken van Stephen King, “Cujo” en “Schemerwereld”


en Jasmijn vond voor mij een Roald Dahl, “Sjakie en de glazen lift” 🥰
Verder vond ik nog het boek van mijn favoriete tv-serie vroeger,


“De zevensprong” van Tonke Dragt.
Ook nog naar een kringloop geweest en daar vond Jasmijn nog een Stephen King voor mij! “Gevangen” wou ik heel graag hebben, dus dat was een supervondst!

Van mijn moeder kreeg ik het leuke uiltje 😊
En nu is het dan echt tijd om even pauze te nemen van het boeken kopen!
Ik moet eerst wat ruimte lezen LOL




4 opmerkingen:

Jolande zei

Nou dat zijn weer heel wat boeken die je de afgelopen tijd bij elkaar verzameld heb.
Is je nieuwe boekenkast inmiddels al vol? Alhoewel in Billy boekenkasten kun je heel goed 2 (wat kleinere) boeken achter elkaar zetten: ervaringsdeskundige hahaha

Margriet zei

Valt mee, ik heb nog 2 lege planken! Maar wil er ook wat van mijn volle journals in zetten, want daar begin ik ook aardig wat van te krijgen LOL
En als het moet zet ik ze wel 2 rijen dik ;-)

Jolande zei

Jasmine nam haar boekenkast niet mee en liet ook heel wat boeken thuis.
Die boeken heb ik uitgezocht en wat ik nog wil lezen staat in dubbele rijen in kleinere boekenkastjes.
Ik dacht ik zet mijn paar volle journals in de grote boekenkast...toen ik alles bij elkaar verzameld had bleek het ding ook bijna vol te zijn whahaha

Margriet zei

Hahahaha, ja die journals nemen zo langzamerhand ook heel wat plek in!!!