zondag 27 juni 2021

Boekhandel 16 juni 2021


Vanmorgen me even flink laten gaan
5 nieuwe shirts gekocht!
En toen naar de boekhandel voor het laatste boek van Carlos Ruiz Zafón, “Stad der nevelen”
Vorig jaar is hij helaas overleden, maar dit boek, een toevoeging aan de geweldige “Kerkhof der Vergeten Boeken” serie kwam deze week postuum nog uit
Natuurlijk ook nog even op de tweedehands afdeling wezen kijken en nog 2 boeken en een integraal strip gekocht. “Het verslag van Brodeck” van Philippe Claudel is een cadeautje voor Martien
“De bruggenbouwer” van Markus Zusak heb ik al gelezen, maar vind ik echt een prachtig boek en het moet gewoon in mijn boekenkast staan voor de volgende keer dat ik het wil lezen
In het stripboek van Yoko Tsuno zitten 3 stripverhalen (ik heb alle stripboeken van Yoko) en de normale prijs was €24,95. Maar er zat een sticker met 50% op, dus ik blij! Kom ik bij de kassa, zegt de boekverkoopster…..hij komt op €2,50…..er zit nu 90% korting op
Ik een blij ei
O ja, ook nog een boek van Tonke Dragt gedoneerd aan de voedselbank, ik vind dat zo’n geweldige actie


1 opmerking:

Jolande zei

Zo dat was een enorme meevaller met dat stripboek, geloof graag dat je jezelf een blij ei voelde.
Geen idee wat voor aktie de voedselbank heeft maar als het boeken betreft moet het wel goed zijn.