zondag 11 juli 2021

Kringloop 28 juni 2021




Weer heerlijk rondgeneusd bij de kringloop vanmiddag en met 8 boeken thuis gekomen 
“Les Misérables” van Victor Hugo is voor Martien.
Dat grote boek linksboven heb ik laatst ook al een keer gekocht omdat ik verliefd werd op het kaft. Voor 1 euro kon ik deze niet laten liggen…..misschien geef ik hem wel weg
“Afke’s tiental’ van Nynke van Hichtum mocht niet bij mijn klassiekers ontbreken!
Een Engelse versie van Winnie the Pooh van Milne had ik ook nog niet
En de hardcover van Tolkien met 3 sprookjes kon ik ook niet laten liggen natuurlijk
Ben ook erg blij met “Niemandsland” van Neil Gaiman, ik wil al zijn boeken hebben!
“Het geheim van de krokodil” van Alexander McCall Smith zei me niks, maar om 1 of andere reden moest ie toch mee naar huis
Het boekje “juf Matilda” van Christianna Brand zag er zo grappig uit, die moest ook mee. Het deed me denken aan Nanny McPhee…..en verdomd, thuis kwam ik erachter dat de film op dit boek gebaseerd is
Ik ben blij met mijn buit!
O ja, heb ook nog een vingerhoedje gekocht, zag er zo leuk uit met de klavertjes er op, misschien brengt het wel wat geluk Gemaakt in Ierland.

1 opmerking:

Jolande zei

Wat vind je toch altijd leuke boeken.
Ik heb het geheim van de krokodil ook, en de rest van de serie en vind het grappige boeken. Er is ook een serie van gemaakt, die heb ik jaren geleden gezien.