zondag 23 september 2018

Lezing Hanna Bervoets




Ik ben afgelopen woensdagavond bij Boekhandel van der Velde
naar een lezing van Hanna Bervoets geweest.
Het was voor mij de eerste keer dat ik bij zo’n lezing zat,
dus ik wist ook niet echt wat ik moest verwachten,
maar ik heb echt een hele leuke avond gehad.
Hanna Bervoets vertelde o.a. over haar manier van werken,
hoe ze een idee krijgt en dat verder uitwerkt en ze las een paar stukjes uit haar boeken voor.
Er was ook ruimte voor vragen stellen.
Ik vond het een erg boeiende avond en ik denk dat als ik nu een boek van haar lees,
ik er toch anders naar zal kijken door de achtergrondinformatie die ze heeft gegeven.
1 minpuntje.......op een bepaald moment werd er gesproken over dat de jeugd steeds minder leest
en de Harry Potter serie kwam ter sprake.
Hanna zei toen dat zij al te oud was toen die boeken uitkwamen en ze niet gelezen had.
Maar potjandikkie......ik ben 16 jaar ouder dan zij
en ik verslond de Harry Potter boeken toen en ook nu vind ik ze nog geweldig ðŸ¤£
Maar verder was het echt een hartstikke leuk mens ðŸ˜‰

2 opmerkingen:

Jolande zei

Over HP hebben we het al gehad :-)
Ik ben nog nooit naar een lezing geweest en het lijkt me ook eerlijk gezegd helemaal niets, maar fijn dat je een leuke avond hebt gehad.

Margriet zei

Ik weet ook niet of ik dit vaker ga doen hoor, maar ik was gewoon nieuwsgierig :-)