zondag 23 september 2018

Minibieb - Zwemmer Drachten - 22 september 2018


Ik heb mijn allereerste ruil bij een minibieb gedaan 😄
Toen ik thuis was zag ik dat ik een reli-thriller heb meegenomen,


dus of dat nou echt een goede keus is geweest......
Maar goed, hij is ook zo weer terug gebracht 😉
Ik heb Sophie Kinsella’s “Shopaholic” geruild voor


Frank Peretti’s “De duisternis aanwezig”.
Het is trouwens een minibieb in Drachten en er zaten veel boeken in!

Ook achter de bovenste deurtjes lagen nog boeken.


5 opmerkingen:

Jolande zei

Ik vind minibiebs altijd erg leuk, heb er al heel wat gezien, maar nog nooit een boek geruild, want ik kom ze altijd tegen als

Margriet zei

Cliffhanger?

Jolande zei

Nou ja, waar is de rest van die zin nou gebleven???
er moet nog staan "als ik geen boek(en) bij me heb" :-)

Margriet zei

Ik ga proberen vanaf nu altijd een paar boeken bij me te hebben!

Jolande zei

Ik heb een stapel dubbele boeken, die zou ik eigenlijk in een doosje achterin de auto moeten zetten :-)
Maar ja, ik kom ze ook vaak tegen als we op reis zijn, of als we op de fiets aan het cachen zijn.