zaterdag 10 november 2018

Kringloop, bieb en lampje

30 oktober was ik bij de bieb boeken aan het afschrijven
en toen kwam er ook een dwarsligger langs
Letterlijk en figuurlijk, want het lukte niet om hem af te schrijven!
Een collega zei dat ik het boekje wel bij het oud papier mocht gooien,
maar toen ik vroeg of ik het dan ook mee mocht nemen,
was dat gelukkig ook goed ;-)


Donderdag 8 november ben ik naar de kringloop geweest
en heb ik weer 3 boeken gekocht.
Later diezelfde dag kwam ik ook de Nederlandse versie
van Gentlemen en Players tegen bij de Action,
maar deze versie heeft een groter lettertype, dus dat leest een stuk prettiger.


En gisteren kreeg ik een besteld leeslampje binnen!
Nu ik bijna alleen nog maar papieren boeken lees
en ik weer regelmatig 's nachts wakker lig,
leek het me wel handig om een leeslampje te hebben
dat je op het boek kan klemmen,
Nu heeft André geen last van het licht als hij wil slapen ;-)

Ik ben heel tevreden over het lampje, alleen is het licht wel erg fel.
Dus daar moet ik nog even wat op bedenken.

Geen opmerkingen: