zondag 18 november 2018

Bieb (13-11-2-18) en kringloop (15-11-2018)



Dinsdag tijdens het afschrijven van boeken bij de bibliotheek,
kwam ik meerdere boeken van Thea Beckman tegen,
mijn favoriete schrijfster in mijn jeugd.
“De Stomme van Kampen” heb ik nog niet gelezen, dus die mocht mee naar huis!
Ik ben nog steeds dol op haar boeken!


Ik was niet echt fit donderdag🤧
(en later op de dag werd ik dus echt ziek!)
Maar ik kon samen met Hanny Tromp
in haar auto toch even bij de kringloop langs 🤣
En ik vond 3 Stephen King boeken 😍
De Donkere Toren delen heb ik al, maar deze zijn mooier!
En die met 4 verhalen mocht natuurlijk niet aan mijn verzameling ontbreken!


2 opmerkingen:

Jolande zei

Nou dat was dan toch weer mooi heel wat leesvoer, ook al was je dan ziek. Fijn dat je met Hanny mee kon.
Is je SK verzameling nu al bijna compleet?

Margriet zei

Ik heb nu 27 boeken van Stephen King en hij heeft geloof ik meer dan 80 geschreven, dus nee LOL