zaterdag 1 december 2018

Kringloop 23 november 2018

Na een week binnen op de bank gelegen te hebben met griep,
was ik wel weer toe aan wat frisse lucht en beweging.

Het zonnetje schijnt hier, dus even op de fiets naar de kringloop was geen straf 😉
“Het boek van verloren voorwerpen” van Lucy Foley zei me helemaal niks,

maar het zag er zo mooi uit 😍

Mocht het geen leuk leesvoer zijn, dan kan ik er altijd nog zelf een mooi journal van maken 😄
Olivier Sacks vind ik altijd geweldig! “Hallucinaties” klinkt heel erg boeiend.

Ik heb mijn portie hallucinaties wel gehad, dus ik ben benieuwd of er veel herkenbaars langs komt.



2 opmerkingen:

Jolande zei

Het boek van gevonden voorwerpen vind ik wel een intrigerende titel.

Margriet zei

Dat was voor mij ook de reden om het mee te nemen! Maar de titel past niet echt bij het boek vind ik. Misschien ga ik het kaft wel gebruiken voor een journal.