zondag 18 augustus 2019

Kringloop 12 augustus 2019


Ik kreeg vorige week opeens de kriebels en moest echt even het huis uit 😋
Tja, dan weet ik wel waar ik naar toe fiets........de tweede kringloopwinkel bij mij in de buurt!
Daar was ik ook al een paar weken niet geweest, dus ik was benieuwd wat ik er zou vinden.
Nou, 3 mooie boeken! “Het verslag van Brodeck” van Philippe Claudel, “Als je het licht niet kunt zien” van Anthony Doer en “Het vervloekte kind” van J.K. Rowling.
Die laatste heb ik al in het Engels, maar deze past beter bij mijn andere Harry Potter boeken 😊
Op de terugweg naar huis kwam ik langs mijn favoriete kringloopwinkel, dus daar ook nog maar eventjes naar binnen gegaan. Niet heel erg goed gezocht, want dat had ik zaterdag al gedaan, maar bij de Engelse boeken kwam ik “The Hitch Hiker’s Guide to the Galaxy” van Douglas Adams tegen en die kon ik echt niet laten liggen, die staat op nummer 1 van mijn verlanglijstje 😄
 

1 opmerking:

Jolande zei

Het Harry Potterboek hoop ik ook nog eens in de kringloop te vinden.
Ik heb een lijstje moet boeken en heb mezelf voorgenomen om nu 1 x per week er naar toe te gaan.
Ze zijn aan het verbouwen en de tijdelijke ruimte is alvast een heel stuk beter en georganiseerder dan hoe het vroeger was, dus hopelijk wordt de nieuwe kringloop ook beter, nu alleen nog kringloop prijzen :-)