zondag 18 augustus 2019

Kringloop 15 augustus 2019


Vandaag samen met Hanny naar 6 (ja zes) kringloopwinkels geweest!
3 in Dokkum, 1 in Damwoude, 1 in Kollum en 1 in Buitenpost 😜
Ook nog naar een minibieb in Damwoude geweest en daar 3 boeken achtergelaten en 1 meegenomen.
In totaal 6 boeken gekocht en 1 dus uit de minibieb gehaald.

Verder nog pastelpapier, een kwartet , een speldenkussen, een brutaal jongetje,
een kleedje en een zakdoekje met kant gekocht.
Van Hanny haar buit kreeg ik nog jute en wat kantjes 💕
Hanny, ik heb een topdag gehad, dankjewel 😘



Stephen King’s ”Harten in Atlantis” is een vervanging voor een afgeschreven biebboek.
John Boyne is 1 van mijn favoriete schrijvers, dus “De grote stilte” en “De jongen die zijn vader zocht” waren erg fijne vondsten 💕
Ook ben ik dol op de historische romans van Simone van der Vlugt, dus “Jacoba, dochter van Holland” kon ik ook niet laten liggen 😊
“Hugo” van Brian Selznick ken ik van de film, maar het boek ziet er prachtig uit,
dus die moest ook mee!
En ik vind alle boeken over Poeh leuk, het is zo’n slimme en lieve beer, dus “Tao van Poeh & Teh van Knorretje” kan nu ook in de kast 😊
“Het mysterie” van Marianne Frederiksson komt uit de minibieb!
 





1 opmerking:

Jolande zei

Dat klinkt inderdaad als een topdag.
Ik heb ook zo'n Chinees speldenkussen.