zondag 25 augustus 2019

Kringloop en besteld boek - 20 augustus 2019

Vorige week dinsdag nog maar even de laatste 2 euro
(en ietsje meer) van mijn verjaardagsgeld uitgegeven 🤪
Een Carlos Ruiz Zafón die ik nog niet had, namelijk “Het Middernachtspaleis”
en het laatste deel van de Donkere Toren serie van Stephen King in het Engels.
Die heb ik natuurlijk al in het Nederlands, maar hier zitten mooie tekeningen in, dus tja.... 🥰
Bij de andere kringloop ook nog 2 leuke boeken. “Frankenstein” van Mary Shelly,
een hervertelling door Els Pelgrom en een boek van 1 van mijn favoriete schrijvers uit mijn jeugd,
Tonke Dragt, “Het geheim van de klokkenmaker”. En een mooie boekenlegger!



Dit is het boek dat ik van mijn verjaardagsgeld heb gekocht.


Het is geen leesboek, meer een naslagwerk over de Donkere Toren serie van Stephen King.

855 bladzijden dik 😊


Ik ben superblij met mijn cadeautje 💕



1 opmerking:

Jolande zei

Wow 855 pagina's naslagwerk, dat is heel wat.