zondag 25 augustus 2019

Kringloop 19 augustus 2019

Van mijn moeder kreeg ik geld op mijn verjaardag
en daar heb ik een mooi boek voor gekocht dat 20 augustus bezorgd werd 😊 

Maar ik hield nog een paar eurootjes over en daarvan
heb ik de 19e bij de kringloop een paar boeken gekocht 😄

Van Carlos Ruiz Zafón wil ik alle boeken hebben, dus leuk dat ik vandaag “De nevelprins” tegenkwam!
“De dorpskapper van Amour” van Julia Stuart heb ik al heel vaak laten liggen, maar toen ik deze uitvoering zag heb ik hem toch maar meegenomen, ik vind dit soort kaften zo leuk!
En “De Taliban Cricketclub” van Timeri N. Murari zag er ook zo leuk uit, dus die mocht ook mee!
Zat er in 2 boeken ook nog een leuke boekenlegger, dus dat maakte mijn dag helemaal goed én de boeken zien er als nieuw uit 💕
Ik heb zelfs nog 2 euro over........dat betekent dus nog een wandeling naar de kringloop deze week 🤣








1 opmerking:

Jolande zei

Ik kan de kringloopposten bijna niet bijhouden op mijn korte pootjes lol