zondag 22 september 2019

Kringloop 10 september 2019


Maandag 9 september is er een spatader uit mijn been verwijderd, maar eigenlijk mag je daarna alles meteen weer doen.....met mate!
Dus de dag er na op de fiets naar de kringloop i.p.v. lopend ðŸ¤£
Om heel eerlijk te zijn viel het best een beetje tegen,

maar ik heb wel weer mooie boeken gevonden ðŸ˜‰
Roald Dahl had ik al, maar dit is de hardcover en voor 60 eurocent......💕
Ben Sherwood heb ik al eerder wat van gelezen en dit boek sprak me wel erg aan.

“Een jongeman verliest zijn broer door een auto-ongeluk, maar door een buitengewone gave kan hij de geest van zijn broer nog steeds zien, ermee praten en er zelfs mee honkballen.”
Het boek van Peter Berling, “De kinderen van de graal” leek me wel heel mooi.

Middeleeuwen, mysteries, Frankrijk, de graal........ik ben verkocht ðŸ˜„
Zag thuis dat het het eerste deel van een trilogie is.

O jee, moet ik dus op zoek naar de andere 2 delen....wat vervelend ðŸ¤£



Geen opmerkingen: