zondag 22 september 2019

Kringloop 12 september 2019

Waarom brengt men toch zo veel mooie boeken naar de kringloop 😱
Ik kan er echt niks aan doen dat ik steeds met boeken thuis kom 🤣
Ik vond 2 boeken van Jostein Gaarder (dat begint zo langzamerhand ook een verzameling te worden), “Een zeldzame vogel” en “Door een spiegel, in raadselen”.
En “Shoah” van Claude Lanzmann, naar de film. Lijkt me erg indrukwekkend!
En een boek van Rachel Hore, “Sterrennacht”, alleen dat kaft al, zo mooi 😊
Ik vind het ook altijd zo leuk als ik papiertjes of boekenleggers in kringloopboeken vind!
Deze keer vond ik een leuke boekenlegger en een kalenderblaadje met op de achterkant een grappig gedichtje! En in een boek zat een stempel van een camping in Frankrijk! Op de website las ik dat ze daar een campingbibliotheek hebben. Oooh, zou dit boek gepikt zijn? Misschien moeten wij het volgend jaar maar terug brengen, de camping ziet er wel leuk uit. 😄






Geen opmerkingen: