zondag 26 januari 2020

Kringloop 20 januari 2020

Blue Monday??? Ik doe er niet aan mee!
Voor mij is het Kringloop Maandag en ik ben weer heel gelukkig met mijn buit 💕
Voor €4,50 heb ik 2 puzzels van Anton Pieck, 2 triviant spellen en 3 boeken!
Een prachtige hardcover van Charles Lewinsky, “Terugkeer ongewenst”......
dat lintje doet het hem hè, dat vind ik zo chique 🤣
Het verhaal gaat over een Joodse filmmaker die in oorlogstijd een film moet maken
over het leven in een getto en dat moet afbeelden als een paradijs!
De 2 andere boeken moest ik ook hebben, want de kaften zijn zo mooi én met gouden opdruk 🤩
“Echo van de tijd” van Pamela Hartshorne speelt zich af in York in 1575 en in het heden.
“Gouden bergen” van Francis Spufford speelt zich af in 1746, in New York.
En het zijn historische romans en die vind ik ook erg leuk om te lezen!



1 opmerking:

Jolande zei

Ik sta toch echt versteld van de prijzen bij jullie, wat een fantastische buit voor zo weinig. Ik geloof dat ik dan ook 5 keer per week naar de kringloop zou gaan :-)