maandag 10 februari 2020

Kringloop 27 januari 2020

Weer een mooie kringloopbuit 😊
Ben heel erg blij met “De ontvoering” van Stephen King, want die had ik nog niet 💕
Tonke Dragt is 1 van mijn favoriete schrijvers van vroeger en ik las dat ze 90 wordt dit jaar, dus ik vond het wel leuk om een boek van haar te vinden dat ik nog niet gelezen heb!
In “Verhalen van de tweelingbroers” maakt Tonke Dragt gebruik van motieven uit volksverhalen en sprookjes en laat ik daar nou net dol op zijn 😄
“Sjakie en de grote glazen lift” van Roald Dahl is een vervanging voor het exemplaar met vlekken dat ik al eens eerder had gekocht. Deze is mooi schoon!
Vond ook nog een sprookjeskwartet en een kalligrafeer set met allemaal leuke kaartjes.


1 opmerking:

Jolande zei

Tonke Dragt en Roald Dahl lees ik ook graag.
Die kalligrafeerset ziet er ook mooi uit en wat leuk dat je weer een sprookjeskwartet kon vinden.